fredag 22. mai 2009

Dagen med tall

Ja skulle tru jeg hadde nok med tall i jobben
men gårdagen ble brukt til å sitte med nesen i kviteringer og regnskap.
Har nettopp overtatt regnskapet til en av mine sønners fotball lag.
Regnskapet var godt ført og lett og forstå, men var jo en del føringer som ikke var kommet inn..
Tall er spennende så det var en lett oppgave å ta på seg...
Så er det jo en slik god følelse når alt er ført og stemmer
Må innrømme at min kjære nok godt kunne tenkt seg at jeg heller hadde brukt himmelspretten til no annet. Men når været var grått og vi nok unasett hadde brukt dagen til inneting ...
Fikk kost meg litt i sofakroken og
Med film på tv og strikketøyet mellom fingrene
Ene armen på drakten jeg holder på med er ferdig og er godt i gang med den andre
Var et vanskelig mønster å få i fingrene, begynner heldigvis å gå seg litt til nå
Håper å få den ferdig i løpet av neste uke :)

1 kommentar:

  1. Jammen har du litt av en jobb,men når det er orden i sakene,er det nok greit å overta. Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett