mandag 4. mai 2009

En gang må være den første


Jeg har bestandig vært glad i å skrive

få ut tanker og ideer

Selv om ordene for meg

ofte har kommet hulter til bulter

har vel det vi kaller lese og skrive vansker

eller med andre ord dyslexi

Noe desverre alle min barn har arvet

er en arv jeg så veldig gjerne skulle ønske de slapp å få

Ungdomstiden og skolegang er vanskelig nok

unten å måtte slite med slikt i tillegg

Og likevel liker jeg å skrive

så bær over med meg

når bokstavene kommer feil og ord mangler

Vil så gjerne dele de fine tingene jeg ser på mine vandringer i skog og mark

litt av det jeg har laget, og kanskje et dikt i ny og ne

Og et innlegg må jo være det første

Så velkommen til min blogg

håper du stikker innom flere ganger :)

1 kommentar:

  1. Hei, og velkommen som blogger:) Koslig at du vil følge bloggen min...

    SvarSlett