søndag 24. mai 2009

Koselig lørdag

Da hadde på ny en lørdag pasert.

Denne har vært koselig og begivenhetsrik
Ei venninne av meg (Iris) og jeg dro ned til byen for å myse litt på hva som foregikk
Med Motorsykkelensdag, hålogalands staffeten og bakgården arrangement burde byen ha mye og by på.. Og selv om vi var tidlig var det begynt å komme en god del folk. Ungene var begynt å springe, gøy å se dem ivrig fly forbi. I bakgården var det musikk og mange spennende boder, ja Eggum gård var der og med ponni ridning for de minste. Traff på mangt et kjent fjes, så ble stående litt og la skravelen gå.
Men vi måtte komme oss hjem igjen
Hadde 3 håpefulle som satt og venta, Iris og jeg hadde nemlig lovet fisketur.
Dro til en flott mollo, der det var fint å stå


Fisk ble det på oss og
Iris fikk en liten torsk som var kattemat størrelse
Mens den lille jeg fikk nok bare passet til å slippe ut igjen, heldigvis hadde han ikke bitt mer på enn at det var greit å få han løs.
Men fotball laget til Tor Håkon var ansvarlig for ballgutter og kafe denne lørdagen, så fikk ikke stått så lenge som vi gjerne skulle gjort.
Hjem å få litt mat i skrotten så avgårde på stadion...
Ble en kald opplevelse for guttene, siden det begynte å regne godt i andre omgang.
Men de fikk varmet seg på en mengde med pølser og vafler... Noen måtte jo spise opp restene etter kafeen :)
Vel hjemme igjen dro vi opp på besøk til Iris og Sofie
Guttene har lenge ønsket og se kattungene, som i dag er blitt 3 uker
Se så flotte de er !!!



Tor Håkon holder 3 små nøster


Jeg har fått hele 4 av dem... Trur de må ha fått lite mat av moren sin i det siste .... De prøvde jo nesten å spise en opp.... Og auuuu de klørne dems er skarpe ....


Ble mye oppmerksomhet på kattungene mens vi var der ja
Men fikk da tid til litt kortspill og
Og så ble det mange nye spennende strikkemønster på meg :))
Happy crafter, yeah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar