onsdag 29. juli 2009

Award

Weeee
Jeg har fått min første award !!
Tusen takk Marianne !!!

Mariannes blogg er en av mange jeg synes det er spennende å følge, med mye om handarbeid og livet generelt: den er vel verd en titt !!!! http://mari59.blogspot.com/

Jeg vil gjerne sende award videre til andre blogger jeg følger med ...
Ta gjerne en titt på dem, for alle er virkelig verd besøket !!!!

Jeg har laget en award selv og, så dere kan få velge hvilken av dem dere vil ha :)


Ann-Toves blogg (om livet generelt, mye friluftsliv)
Capricorns blogg (Mest handarbeid, men noe annet og)
Dachsemors blogg (Handarbeid, hunder og livet selv)
Gedanken (Tysk, filisofisk, dikt, mye spennende)
Hamburgissimo (Tysk, hærlig blikk på livet generelt)
Hege, Kilah og Lita (Hund)
Lisemor (Turer, livet og friluftsliv)
The adventures of the Henriks (Engelsk, kaller seg selv en utendørs foto freak, og han er virkelig god på både bilder og friluftsliv .... )
Trudes verden (Blomser, familie og livet generelt)
Dnort (Min sin brors blogg, han er rene filosofen og har et spennende blikk på det meste, er virlig vært å lese !!!!)

9 kommentarer:

  1. Heisann, enda en blogger fra Harstad, så artig!
    Takk for besøk og hyggelig kommentar i bloggen min, det setter jeg stor pris på! Og tusen takk for award, utrolig flott den du har laget selv! Jeg legger deg til blogglista mi, håper det er ok. Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Forresten... kan jeg gi videre den du har laget, da?

    SvarSlett
  3. Gøy at du likte awarden :)
    Selvsagt er du velkommen til å gi den videre

    SvarSlett
  4. Oh, vielen Dank für die Erwähnung meines Blogs!

    Liebe Grüße aus Hamburg
    Andrea

    SvarSlett
  5. Mag mich wenn mich niemand mag.
    Drücke mich wenn mich niemand will.
    Lese meine Geschichten.
    Wenn du dann noch Worte für mich findest.
    Streichelst du meine Seele.
    Einst fand ich eine weiße Feder.
    Ich führte Sie zu meinen Lippen.
    Gut ich nahm Sie in den Mund.
    Da war sie nicht mehr so schön -
    anzusehen.
    Doch die Erinnerung
    die war
    Wunderbar.

    DANKE

    SvarSlett
  6. Tusen takk. Det var hygglig og finne :-)

    SvarSlett
  7. Darf ich dir auch einen schenken?
    Ein Award ist für dich in meinem Blog.
    Ich hoffe es freut dich.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for skryt om bloggen min,koslig det:) Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  9. Takk for anbefalingen!
    E på ferie no, så bloggen har fått lide nån uke. Blir andre boller når papen kjem heim...

    SvarSlett