mandag 21. september 2009

Bloggtørke





Det har blitt lenge siden sist jeg skrev noen her inne
Er ikke det at jeg ikke har hatt noe å skive om
bare hatt en total datatørke
etter x antall med timer bak dataen på jobb har tanken på å skulle sette seg bak dataen hjemme ikke fristet stort
+ at det nok heller ikke har vært helt tid til det ...
Er i en periode der jeg så alt for gjerne skulle hatt både flere dager i uken og timer om dagen ...
Med jobb der tertialraporten har vært tema og gitt mange lange dager, kamper til ungene, treninger, møter ja you name it ... Har ikke det vært mange dager til kun avslapping i heimen ..
Godt er jo slike perioder
men levner ikke mye tid til denne siden er jeg redd :)
Men kommer nå kommer mange oppdateringer på løpende band :p

1 kommentar:

  1. Ja her var det mange oppdateringer! Jeg er og sånn at jeg blir lei av bloggingen, og da holder jeg meg borte. Lysten kommer som regel tilbake etter noen dager.
    Blogging må jo nesten være lytbetont, ellers faller hele ideen bort synes nå jeg. Jeg blogger mest for meg selv, for å skrive ned tanker og ting jeg har vært med på. Men det er klart det er artig at noen leser og kommenterer, ellers kunne jeg jo like gjerne hatt en lukket blogg bare for meg selv.
    Og det var kanskje en ide, for av og til kunne jeg ha lyst til å skrive av meg litt sinne og irritasjon, men dropper det fordi det ikke passer seg i en åpen blogg.

    SvarSlett