mandag 21. september 2009

Denne er spennende !!!!!

http://brit-puslerier.blogspot.com/2009/09/hvem-vil-vinne-en-spesiellaget.html

Fant denne bloggen og konkuransen i et innlegg til en av mine blogg venner
Og må bare innrømme at dette er noe jeg veldig gjerne vil være med på
Brit lager en julekalender som man kan være så heldig å vinne !!!
Har i mange år laget julekalender til mine
Tenk å kunne hatt sin egen denne adventen !!!
Det hadde virkelig vært no
Etter å først ha kommet innom sia måtte jeg jo titte litt rundt
Og bloggen er jo kjempe spennede å følge !!!
Oppfordrer alle til å ta seg en titt innom Brit's små puslerier !!!

4 kommentarer:

  1. Snart jul ja...
    Ser ut som en kalender fylt med kjedelige pyntelys.
    I min skal det være 24 små brune flaske i...

    SvarSlett
  2. Hehe du vet alt er spennende så lenge en ikke har laget den selv ...
    Og er det pyntelys klager ikke jeg, elsker å brenne stearinlys på mørke kvelder :)
    Må innrømme at min kjære kommer nok til å få en slik adventskalender du snakket om da
    Han og sette mer pris på den sorten :)

    SvarSlett
  3. Hei og hopp. Takker for hyggelig kommentar og link til min blogg. Koselig du vil være med på min julegavekalenderlotteri. OG jeg kanlove deg at den ikke skal være fylt med kjedelig pyntelys:):)Anbefaler de 24 brune til en kjærest , det er stor sukse her i huset som sagt:)

    SvarSlett
  4. Er jo bare en kjempe spennede lotteri å være med på da :p Er nok som en ungen i advent/juletia ... Ja min kjære kommer nok til å få en slik adventskalender i år :)

    SvarSlett