torsdag 24. september 2009

Musikk


Jeg er av de som gjerne må la lyd rundt meg nesten en gang og bestandig
Må innrømme at til og med på fødeavdelingen under fødselene måtte jeg ha musikk... Gikk nesten fra konseptene når sykepleier ville slå av radion så jeg skulle få fred under siste del av føselen o.O
Liker utrulig mye forskjellige sjangrer og bruker det og forskjellig
Det vil si en sort er flott å vaske og rydde til - gjerne litt musikk med futt i som får det til å gå unna.
Noe er til å slappe av til og bare roe helt ned etter en lang dag
Noe er til å danse til - og her er det veldig mye forskjellig for min del ... Noe til salsa, noe til orientalsk dans, noe til swing, noe til linedance +++
Noe å trene til og noe å jobbe til hehe ja listen er lang
Eneste plassen jeg absolutt ikke vil ha musikk er når jeg er i marka og går ... Naturen har jo så mange egne lyder som lager stemning
Og hvorfor forteller jeg dette
Jo snublet over en musikk blogg på my space jeg bare må dele med dere
Dama er i fra Nord Norge og har litt forskjellig musikk ... Men den stemmen hennes er bare rå .. Og når hun synger får i allefall denne dama gåsehud ... Bare hør på "A Beautiful Dream" for eksempel
Så ta en titt innom og se hva du synes
http://www.myspace.com/isismanya

1 kommentar:

  1. Takk for tipset! Nydelig stemme, enig i det. Selv er jeg avhengig av mer ro rundt meg enn det virker som om du er. Jeg syns vi er omringet av lyd og støy hele døgnet, og elsker å ha det fullstendig stille rundt meg. Men god musikk av og til må man ha!
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett