mandag 21. september 2009

Utfordring med award :)

Jeg har fått en utfordring fra både Lisemor og og Marianne som går ut på å fortelle 10 ting om meg selv. Med utfordringen er det en flott award ...
Så ja må da prøve meg på denne :)

Både Lisemor og Marianne har noen flotte blogger

Lisemor skriver en hverdagsblogg på en utrulig spennende og flott måte. Er mange ganger en har tårer i øynene og vondt i magen etter å ha flirt seg gjennom et nytt innlegg.. Man føler virkelig at en er øyenvitne til hendelsene i heimen :)

Marianne har en hobby- / hverdags- blogg...
Hun lager så utrulig mye flott, skikkelig inspirasjon å titte innom å se
Samtidig som hun forteller litt om hverdagslivet og slikt er jo alltid kos å følge med

Med andre ord begge bloggene er vel verd et besøk !!!
Så 10 ting om meg selv ....

1. Jeg er utdanna agronom. Men jobber nå som økonomi konsulent :)

2. Jeg har en sommer hatt en "kosekalv" som jeg kalte Tullemor..

3. Er mor til 3 hærlig tennåringsgutter..
Ja temperaturen kan være høy til tider i stua vår :)

4. Har vært i lag med min Tom i 19 år nå og gift med han i 14 år ...

5. Du finner meg gjerne under et ullpledd .... Uansett om det er varmt eller ei :p

6. Elsker å danse ... Og er enig i ordtaket " Dance isnt a sort its a way of life"

7. Mine to aller kjæreste venninner bor alt for langt borte....

8. Har bodd på 10 forskjellige plasser i landet (som jeg kan huske)

9. Kan lett bli så fokusert på det jeg holder på med at jeg glemmer alt som heter tid :p

10. Har hele 6 søsken. 3 på morsiden og 3 på farsiden..... Men har vokst opp som enebarn :)

Utfordringen går videre til

Iris Andrines blogg
Ann-Toves blågg og
Capricorn

2 kommentarer:

  1. Så artig å lese om deg! Det er et stykke fra agronom til økonomikonsulent, ja! :o)
    Og tuuusen takk for rosende ord! Blir nesten rørt her, jeg!

    SvarSlett
  2. Rosen kommer fra hjertet !!
    Hehe ja ble en helomvending en eller anna plass på veien .. Så må bare innrømme at jeg har all forståelse for største gutten min som strever med å bestemme seg for hva han bør fortsette å utdanne seg som ... For som han sier "Hvordan skal jeg kunne bestemme meg nå hva jeg vil jobbe som som voksen... "

    SvarSlett