mandag 5. oktober 2009

Babysett

Da var settet ferdig og levert
Var utrulig gøy å strikke.
Mønsteret er henta ut fra Dalegarn - strikkedisign til baby.
Et enkelt mønster som gjør mye av seg etter min mening
Var meningen jeg kun skulle strikke jakken, men så var det jo en del garn igjen + det er jo alltid kjekt å kunne gi et helt sett .. Så slik ble det :)
Fornøyd jeg
Garnet jeg har brukt er det brune - dale baby ull (100 % merino ull) og det beige - Rauma babygarn (100 % merino ull) ... Grunnen jeg har blandet to forskjellige garntyper er at jeg ikke fant en farge jeg syntes passet i lag med det brune i dale.
Pinnestørrelse var 2 og 2,5
Gleder meg til å få se bilder av den lille i settet etterhvert :)

4 kommentarer:

  1. Das SET ist super schön geworden.
    Sollte ich mal ein Enkelkind haben, werde bei dir bestellen ! ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lisemor
    Er gøy å strikke så smått :) Går jo så fort å se resultater :)

    SvarSlett