tirsdag 27. oktober 2009

Ei hærlig helg


Vi har vært velsignet med et nydelig vær her nord denne helga.
Passet jo flott når mine to yngste og jeg skulle på besøk nordover.
Har bestandig sett for meg at det er så langt, men turen tok jo ikke mer enn 3 timer.. Er jo ikke noe man bør kalle langt akkurat.
Min kjæreste venninne har nemlig vært og funnet seg en kjærnekar fra Målselvområdet. Og dermed flyttet så "langt" avsted.. Føles kanskje slik siden hun ikke lengre er bare et steinkast unna, og dermed vi må ta telefonen fatt de fleste ganger vi ønsker å skravle venninne prat med hverandre.
Endelig fant vi ei helg det passet slik at vi tok oss en tur oppover..
Ohhh det var kjekt... Snakk om vitamin insprøyting !!!
Var ikke klar over hvor mye jeg savnet henne før jeg kom oppover..
Og denne gangen fikk vi jo og møte siste medlemmet av familien.
En liten gutt på 4,5 mnd... Vel han regnes vel egentlig som 1,5 mnd nå siden han hadde det travelt og kom 3 mnd før tia.
Han er en skikkelig liten solstråle, som hos de fleste på den alderen består dagene hans av å spise, rape, gjøre seg ut og sove .. Likevel klarer han å være litt av en sjarmør. Smelta i allefall denne damas hjerte totalt!!!! Og trur nok han fikk en god plass i guttas og :)


Tor Håkon fikk hjelpe til med fjøs og gårdsarbeid, noe han virkelig stortrivdes med. Per Kristian ville heller være i lag med Lena og meg..
Og med det nydelige været fikk vi jo og vært og gått oss en liten tur med barnevogna, mens gutta jobbet ute med gjerder og innhegninger..
Ja vi har hatt ei flott helg som bare gikk så alt for fort..
For håpe det ikke blir så alt for lenge til neste gang vi ses Lena
Glad i deg og lille Johannes !!!!

6 kommentarer:

  1. Så koselig med venninnetreff når man bor et stykke fra hverandre! Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Å, så kjekt dette hørtes ut!

    SvarSlett
  3. Du den "venstrehånds-vrangstrikkingen" hørtes interessant ut. Hvordan gjør man det?

    SvarSlett
  4. Er ikke så god til å forklare lisemor. Men du gjør egentlig det samme som vanlig bare motsatt vei hehe her er en link så du kan se http://www.youtube.com/watch?v=v00r6CJs48o&feature=fvst

    SvarSlett
  5. Mine beste venna bor helt sør i landet...
    Godt man har telefon!

    SvarSlett