onsdag 21. oktober 2009

Tova vinflaskeveske


Mamma hadde 65 årsdag fredagen i forige uke !!!!
Og hva skal man gi ...
Er veldig glad i mammaen min så ingenting blir liksom fint nok
Men husket etter fra st hans often at hun hadde kommentert en vinflaske veske noen hadde med seg. Så leta rundt og fant ei kjempe flott oppskrift hos Hedvigs blogg.
Oppskrifta ligger på den gamle bloggen hennes, men hun har link til den fra denne :)
Garnet jeg brukte aner jeg egentlig ikke hva heter. Fikk en masse garn hos Pappa Anton etter mine søskens mamma og blandt dette var det garnet jeg har brukt. 100 % ull så klart men føles litt som sokkegarn (ganske grovt) Jeg valgte å bruke pinner nr 7 og å tove på 60 C. Ble perfekt etter min mening :) Så er kjempe fornøyd !!!!
Skrev et lite dikt som går som dette :)

Kjære mamma
Dagen i dag er din
du fortjener virkelig å feires med stil !!
Du har et stort hjerte, varmt og kjærlig
vi viser ikke nok hvor stor pris vi setter på det, skal jeg være helt ærlig.
En friluftslivets dame det er du så sant
tar en tur i marka så snart det går ant.
Du har gitt oss så mange gode verdier
som former oss hver dag til de som vi nå er
Kjære mamma du er høyt elsket !!
Ingen gave vi kan gi vil yte det rettferd…

2 kommentarer:

  1. Så flott vinveske du har laget! Unektelig mye stiligere enn en polpose når man skal avgårde og treffe venner. Flott dikt du har skrevet og.

    SvarSlett
  2. Hehe ja gjør seg litt mer med ei slik veske :)
    Har vist blitt en periode med dikt for meg ja
    Går i rykk og napp det der :)

    SvarSlett