onsdag 18. november 2009

En smule blogg tørke


Ja har hatt denne for noen velkjente tørken
Ikke at jeg har hatt no å skrive om ...
Kommer ramsende opp over her om litt
Har bare ikke følt helt for å sitte med dataen i det siste....
Sjønner har begynt på psykomotorisk fysioterapi igjen
Viste musklene var vonde men ohhhh angrer nesten på at jeg gjør no med det
Hehe men men har da lært at det gjerne blir verre før det blir bedre..
Så biter tenne sammen, og lar det stå til..
Vel til jeg kommer på at det var jo det jeg ikke skulle gjøre. Beveger kjeven og prøver slippe skuldrene. Puster rolig og fokuserer et par minutter til jeg er tilbake i gamle takter..
Stakkars Ingeborg du har nok fått litt av et arbeid i hendene :)
Godt å ha vært der før så jeg vet det hjelper om så over tid ... Skal nok få rygg, hofter og hva det nå alt er på plass igjen :)
Hi hi i allefall til jeg i overmot starter på no nytt og ender i samme suppa atter en gang :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar