torsdag 26. november 2009

Influensa


Ja som sagt to av guttene ble nede i løpet av helga med forkjølelse. Så mandagen måtte de være hjemme og holde senga. I løpet av arbeidsdagen ble formen til undertegnede heller dårlig, og til slutt var det var å innse at jeg nok ikke gjorde mye vettug på kontoret. Var bare å pakke sakene, levere inn egenmelding og dra hjem. Krølle seg i sammen på sofaen, med masse te med carmol i, kleenex i nærheten og paracet til å få feberen i allefall noe ned. Tirsdagen sto en blankøyd Ole Martin og lurte på om jeg kunne kjøre han til buss stoppet så han fikk dra på skolen. Var for tungt å gå, men syk nei det var han ikke. Etter en sjekk med termometeret fant vi fort ut noe annet, så i seng med han og. Dermed har vi alle 4 vært nede for telling denne uka. Per Kristian og Tor Håkon var fri for feber og klar for skola igjen onsdagen. Og i morra skal Ole Martin få dra på skolen, feberen hans ser og ut til å ha gitt seg. Håper bare den finner ut at det er på tide å gi meg fred og... Ei uke synes jeg er nok :s
Ja jeg vet. Jeg er ikke no flink til å være syk ....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar