onsdag 18. november 2009

Markatur og salsakveld


Søndag den 8 var egentlig en begivenhetsrik dag
Er i allefall slik for meg at etter å ha kvilt meste parten av lørdagen er energien på topp når søndagen kommer. Og da skal selvsagt alt gjøres :p
Må jo innrømme at kroppen ikke var på sitt beste etter behandlinger tidligere i uka.
Men musklene slapper jo i allefall litt av med smertestillende :p
Først tok Iris og jeg oss en hærlig tur i marka rett bak huset.
Tenk å være så heldig å ha slik en fint turområdet rett i nærheten !!!
Ble ikke den lengste turen, men både jeg og Tiril var godt fornøyd..
Satt ei lita stund opp med en gapahuk som velforeninga i nærheten har laga og bare nøyt utsikten, før vi tok veien ned til vannet, rundt lysløypa og så hjem igjen..
Deilig !!!
På kvelden var det duket for salsa kveld på DansMania
Anita har jo arrangert dette anna hver søndag, men først denne gangen passet det å ta turen.
Hadde ikke regnet med det skulle komme mange, pga farsdagen
Men vi var hele 8 stykker, noe jeg synes er kjempe bra på en sånn dag.
Alle hadde med seg noe hver. Kaffe, te, twist og nydelige kanelsnurrer som Marina hadde bakt yummy !!!
Ei av jentene som er på kurset er utvekslingsstudent
Og hun hadde ei spennende fremvisning om organisasjonen hun har kommet hitt gjennom..
En flott overraskelse
Danset fikk vi sannelig og !!
Ble med andre ord en hendelsesrik og fin søndag
(Takk gud for smertestillende som gjør at jeg kan fungere nogenlunde bra)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar