fredag 20. november 2009

Signatur enda en gang

Prøvde meg tidligere å lage en signatur for å bruke under innleggene mine
Men ble aldri til at jeg brukte dem
En av grunnene var at jeg ikke hatt fått med meg den snertne funksjonen som gjør at den kan komme opp hver gang jeg starter på et nytt innlegg.. En annen ting var at det føltes rart og bare skrive navnet mitt under innlegget.. Det gjør jeg jo aldri normalt sett
Fant ut jeg ville prøve en gang til (hehe etter å sittet og lekt meg inne på innstillinger :p)
Og her er resultatet
Ja mye mer meg :)
Kommer nok til å pryde hvert innlegg her etter
Til dere alle
Ei riktig god helg med masse av hva enn dere trenger akkurat no !!!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen!

    Koselig at du vil være med på adventslotteriet;)
    Kommer innom her igjen senere for nå må den gamle damen sove! God natt;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du er med på lotteriet inne på bloggen min, Siv!

    Jeg ble også litt fassinert av muligheten for å ha en fast hilsen under det du skriver i innlegget. Nå skal jeg også gå inn på innstillinger og se hva jeg kan finne ut. Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Heisann, tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Koselig at du også vil bli med i konkurransen min :)

    SvarSlett