søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent


Ja tenk vi er alt kommet til søndagen med to lys på advents staken.
Bare 18 dager igjen til jul !!!!!
så er det jo bare en dag igjen til eksamen for min del ... :s
Har lært at en ikke skal lese på stoffet dagen før så har gjort minst mulig av det... Men så hadde jeg jo noe som skulle vært skrevet ut til i morra.
Dro ned på høyskolen for å gjøre det.
Som deltis student er jeg ikke der så mye lengre, og hmmmmm hva var no koden til kortet igjen ?? Nei det kom jeg ikke på .. Heldigvis kom det flere som skulle inn så inn kom jeg meg..
Men nå måtte jeg jo ha kort og kode for å komme meg inn på datalabben og..
Var en kjekk kar et av de nermeste rommene som var så snill og slapp meg inn ...
Er no kjekt at det finnes så mange hjelpsomme mennesker !!!
Fikk etter litt om og men logget meg på mac maskinene som de har fått på høyskolen ..
Tungvinte greier når en ikke er kjent med dem, henta papirene for å skrive ut men nei fikk ikke skriveren til å funke O.o
Endte til slutt med at jeg måtte ta en tur innom jobb og skrive ut.. Enda bra jeg har den muligheten ... Så nå er jeg så klar som jeg kan være til i morra ;s
Men har da hatt til til å nyte søndagen og..
Kosa meg i lag med gutta mine og vært på besøk hos ei venninne som har flytta like i nærheten.. Var kjempe kos å skravle over noen kopper te, og så flott å kunne gå på besøk og ikke måtte bruke bilen :)
Men nå er det snart over i en ny dag og ny uke
Så til dere alle
Ha ei strålende og spennende uke !!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar