onsdag 9. desember 2009

Ble sløvedag gitt

Hadde planlagt å få veldig mye gjort i går
Energien var på topp etter å ha vært en lang dag på jobb ...(Ja har et lite ønske om å være hjemme julaften og nyttårsaften og da må det spares opp litt fleksitid ... + er alltid nok som bør gjøres ..)
Middag ble laget og kjøkkenet ryddet ...
Så mens eldste mann tok seg av tømmingen av kopper og kar av maskinen satt jeg meg ned med strikkinga..
Ja var kommet til siste rest på siste arm på settet jeg har holdt på med ei stund no.
Ferdig ble jeg og da måtte jeg jo bare begynne og montere..
Er nok ikke den raskeste når slikt skal gjøres
Da jeg endelig følte meg fornøyd, var begge armene kommet på, knappene i, alt av tråder festet .. Bare heklinga rundt halsen på jakken igjen ...
Og sannelig var ikke klokka blitt leggetid O.o
Glemte helt tia der jeg satt og stulla gitt :)
Så i kveld blir jeg ferdig og da kommer det nok bilder i bloggen av vidunderet :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar