søndag 13. desember 2009

Nermer seg jul

Ja da nermer seg det jul med stormskritt
Lørdag er jo en fin dag å dra ut etter julegaver
Må innrømme at jeg ikke er så glad i å være på butikker når det kryr av folk
Men var da kos å gå rundt likevel
Ble både julegaver i posen og en fødselsdagsgave til ei venninne som skal feires i løpet av kvelden. Ble ikke helt som planlagt da.
Tom og jeg skulle gå i lag i dag på butikk. Når han er så mye borte som han er må vi jo utnytte frihelgene når han har dem. Men tidlig på morgenen fikk han telefon om at han måtte komme og kjøre redningsbil, en semitrailer hadde kjørt ut og veltet i Kåringen.
Ringte Iris da jeg hadde gått litt rundt og handlet og hørte om hun ikke ville være med på kafé... Det er virkelig noe jeg ikke gjør ofte, så var skikkelig koselig da hun sa ja :)
Trudde Tom ble å komme hjem i løpet av dagen, men nei bilen var full av laks den og det må has ut en etter en .. Med andre ord evighetsjobb ... Er enda ikke kommet hjem nå som det er søndag
Da kvelden kom og vi skulle i fødselsdag måtte jeg derfor dra aleine.
Var nydelig mat (Kylling med tilbehør) og godt selskap. Selv om det ble litt ødelagt for min del med tanken på at Tom sto og lempet fisk ...
Får bare håpe han får være hjemme en del dager i løpet av uka
Siden det ikke ble no frihelg likevel på han denne gangen ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar