torsdag 17. desember 2009

Gave galoppen


Har hørt at vi damer skal være så veldig glad i å shoppe .... Mens mannfolka venter til siste liten med å handle inn det som skal av gaver og slikt...
Vel jeg trur jeg må han noen gener som mangler
For jeg kan ikke fordra å gå i butikker mer enn strengt tatt nødvendig
Julegavehandling blir derfor ofte utsatt til siste liten om jeg ikke da har laget alt selv
Slik var det i allefall i år...
I morra må alt være ferdig og klart til å hentes for da kommer Tom innom og tar med seg det som skal til Lofoten, og en kompis skal ha med seg det som skal nordover til slekt og venner.
Med andre ord nu hastet det å bli ferdig.
Så etter jobb var det bare å hive maten i seg og ta de gutta som ville være med, med seg.
En ting er som bra med å ha det travelt er at da finner jeg det jeg trenger og vil ha med en gang og ikke går gjennom de samme butikkene 5-6 ganger. Så med gutta på slep besøkte vi den ene butikken etter den andre, skritt telleren fikk gode resultater og visakortet fikk sannelig kjørt seg. Så nok ut som den typiske julehandel reklamen der vi sjørta avgårde med begge hendene fulle av poser.
Så nå sitter jeg her med x antall poser. Alt må pakkes og være klar til i morra tidlig...
Ohhh deilig det skal bli å være ferdig :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar