torsdag 3. desember 2009

Dager med krøll


Noen dager blir det bare krøll...
Ja vet jeg nok har ord på meg å være en smule distré og klomsete blandt de nermeste venner.
Og ofte hører jeg om Tirilmor at hun er like klomsete som eieren :)
I skapet vårt er middagsservice, kopper og kar av mange forskjellige sorter. For ups der ble enda et stykke knust. Pynt av glass har jeg for lengst gitt opp å ha hos oss.
Joda er ikke bare meg som knuser men må desverre innrømme at en stor del nok er min skyld..
Så var det det der med distré...
Har hatt en slik morra igjen.
Guttene var ikke de raskeste på morrakvisten så da blir det gjerne litt stress når en skal ut av døra. For så å oppdage at ojjj var vist litt glatt ute, og hvor gjorde jeg av bilnøklene nå igjen..
Guttene får i oppgave og finne frem dekk klisteret så jeg kan få grep + få slitt av all den asfalten jeg oppdaget i går var på dekkene.. Inn dørra igjen for å finne bilnøklene. Her var jo ingen lys slått av. På rundet rundt for å slukke lysa ser jeg at det står litt pålegg igjen på bordet.. (hadde en som fant ut han ville ha ei brødskive til like før vi skulle ut dørra).. Dermed var det å rydde opp.. Ut i bilen med oss, og ja husket på å få Tiril med (er redd jeg måtte ha snudd et par ganger hun har ligget så fint under kjøkkenbordet når vi dro avgårde). Får guttene av på sine skole og på jobb med en. Tar etter veska som bestandig blir plassert mellom setene i Caravellen vår.. Hmmm merkelig her var det veldig tomt.. Vet da at den var på skuldra da jeg gikk ut. Panisk begynner jeg å lete rundt i bilen (guttene kan jo ha flyttet på den) Men neida den er nok fint igjen hjemme med mobiltelefon, pengebok, matpakke, brillene (savner de godt når jeg sitter fremfor dataen og skal jobbe) og alt annet en har tildens til å dra med seg rundt om kring..

Blir spennende å se hvordan dagen utløper seg videre..
Har jo en del på tapetet som ofte ellers på torsdagene :)
Til allesammen
Ha en hærlig torsdag uten for mye krøll !!

3 kommentarer:

  1. Ja slike dager har vi alle, og vi må takle dem også! Litt humoristisk det hele, men det når man har slike dager at man kan si at man lever;) Ha en fin dag i dag !

    SvarSlett
  2. Lol:) Det var som å lese om min hverdag om morgenen. Veldig gjennskjennede.
    Ønsker deg lykke til videre i morgenstresset, vi kommer oss ofte dit vi skal med det vi skal ha med til slutt!!

    SvarSlett
  3. Hehe ja er vel kanskje ikke så veldig uvanlig :p
    Fant ut når jeg kom hjem at av alle plasser jeg kunne plassert den gjenglemte vesken sto den igjen på trappa ....
    Vi er virkelig heldig som bor i et slikt stille og trygt område som vi gjør :p

    SvarSlett