tirsdag 15. desember 2009

Gutta ordner i stand

Ja da jeg kom hjem fra jobb hadde guttene vært flinke.
Kjøkkenet var sjainet, maskinen tømt og minstemann hadde til og med laget deig til Lussekatter. Han hadde snakket om Lussekatter dagen før og sansynligvis for å være sikker det ble no baking, hadde han ordnet i stand selv :)
Er så kos å ha gutter som ikke bare liker å være med på å lage mat men som tar insiativet til det selv.
Selv hadde jeg vært innom Hannes lille verden og fått så lyst å lage noe hun kaller Luksus-rusk eller Granola om du vil.
Så tok ikke lange tiden fra jeg kom hjem til kjøkkenet duftet godt..
Og sannelig smakte ikke alt godt og.

Granola hadde Hanne fått på 6 Nora glass. Nå hadde jeg bare et par av den sorten glass og selvsagt klarte jeg å glemme ut en ingridiens. Selv fikk jeg puttet det hele på 4 forskjellige glass. Og det hele smakte himmeskt selv uteglemmelsen... Skal bli godt å kose seg med i lag med yoghurt :)




1 kommentar:

  1. Så morsomt at du har testet oppskriften! Ønsker deg ei fin desember-helg. Her blir det storstilt feiring av husets 16-åring, med tapaskveld for henne og noen venninner i kveld, og 20 gjester til frokost på søndag. De aller fleste juleforeberedelsene er unnagjort, og nå er det bare kos, kos, kos (og en grundig husvask på tirsdag, da).
    Pludrehanneklem

    SvarSlett