søndag 13. desember 2009

Luciadag og 3 søndag i advent


Da er det alt 3. søndag i advent
Helt utrulig hvor fort tia har gått
I tillegg har vi luciadag
I jul i svingen som går på barnetv denne adventen har de en egen luciasang som jeg synes er veldig fin ... Trur jeg fikk til å legge den under her :)




Her i huset har feiringa av dagen gått heller stille for seg.
Hadde 3 overnattingsgjester i tillegg til mine 3 gutter, og når alle er tennåringer og har fått være oppe så lenge de ville lørdagen. Ja da var senge god å ha til langt ut på dagen.
Frokost med egg og kakao hører søndagene til hos oss, så det ble det no litt utpå når alle var kommet seg opp a loppekassen.
Per Kristian hadde sin dag hos mamma (mnd aktiviteten etter fødselsdagsgaven) i dag. De bakte julekaker i lag. Samtidig spiste han middag oppe hos henne. Kos.. Og sannelig fikk han ikke med seg smakeprøver til oss andre ... Nammmm..... :)
Tom hadde sendt hjem noe laks til oss, så ettermiddagen dro vi og hentet våre kasser.
Venneparet vi var hos i går skulle få noe så ble et kaffe besøk til dem denne dagen og.
Tor Håkon klaget på vondt rundt halebein området når vi var der (Var og datt på isen i går) så for å være på den sikre siden tok vi turen innom akkuten på tur hjem igjen.. Ble ingen røntken siden de aller helst ønsker å ta minst mulig av slikt, men legeærklæring til tentamen i dag fikk han med + beskjed om å komme tilbake om smertene tok seg opp i løpet av et par dager...
Ble sein kveld siden jeg måtte ta vare på fisken når jeg kom hjem.
Fant ut jeg ville leke julenisse og sendte melding til noen venner om at de kunne komme og få seg et par laks om de hadde lyst på ... Kos å kunne overraske vennene med slikt på en søndagskveld .. Nå bugner fryseren vår over med Per Kristians ynglingsmat ... Hærlig !!
Ha en flott søndag i advent alle sammen
Nå er det bare 11. dager igjen til jul !!!

1 kommentar:

  1. Det ser ut som du har en trivelig førjulstid!
    Kos deg videre;) Klem!

    SvarSlett