onsdag 9. desember 2009

Onsdagsmorra og lysfenomener

Er egentlig ganske fornøyd med morran i dag
Er som jeg har nevnt tidligere langt fra no morra menneske
Så da jeg hoppet opp i halv 6 - 6 tia når klokka ringte
Og hadde rundstykke deig på heving bare ei stund etter, følte jeg at ja kan være godt å være a menneske av og til..
Guttene var nok strålende fornøyde og med å få ny stekte rundstykker til frokost og skolemat :)
Etter å ha kommet på jobb fikk meg med meg i media at her i nord hadde vi hatt litt av et lysfenomen på morrakvisten ( rundt 8 en gang )Selvsagt med en utallige teorier på hva dette kunne være
Ja noen eksperter påsto til og med at dette ikke var menneske skap ...
Og det får meg til å tenke så klart
For tenk hvor spennende det hadde vært om dette faktisk hadde vært noe vi ikke hadde kunne forklart..
At alle de som så lyset hadde sett noe helt nytt ..
Hvor spennende skulle ikke det ha vært for forskerene å få noe de aldri hadde vært borti før å forske på ..
Enda har jeg ikke hørt noen bekreftelse på at dette er hverken det ene eller andre
Så enda kan vi fantasere og lure
Men til slutt må vi vel inse at det mest sansynlig var en rakett sendt opp av en rusisk ubåt eller no slik ..
Men til det er bekreftet foretrekker jeg å la fantasien få spillerom :)
Ha en hærlig fantasifull onsdag alle sammen

3 kommentarer:

  1. Jeg hørte om dette på radioen ! En snodig opplevelse det der! Så dyktig du er med nybakte rundstykker så tidlig;) Nam! Ha en fortsatt fin dag;)

    SvarSlett
  2. Fillern at jeg ikke fikk se det. Sånn går det når man sover for lenge. Er ikke så flink om morran som deg ;)

    SvarSlett
  3. Jeg fikk sett det.Helt vanvittig flott og spesielt.Å æ som trudde det va nåkka lokale greier-menneskeskapt med laserlyskastere,,jaja:-)

    SvarSlett