tirsdag 22. desember 2009

A Star is Shining Tonight/ En Stjerne Skinner i Natt

Har et par julesanger som er og blir favoritter
En stjerne skinner i natt er som tidligere nevnt en av dem.
Når jeg er på avslutning, konsert eller annen tilsteldning der denne blir sunget får jeg bestandig gåsehud. Fant en versjon på youtube der ei jente som heter Kaia synger denne både på engelsk og norsk... Hun har en nydelig stemme. Og så var det jo utrulig gøy å høre den på engelsk og :)



En annen favoritt av meg er en sang som klassen min sang i kirken (ca 6 klasse) den heter Fader Lukas mener jeg. Har desverre ikke hele teksten på den lengre så om noen av dere har den hadde det vært utrulig kjekt om dere ville dele med meg...

3 kommentarer:

  1. Hei Siv. Jeg ha mange julesangefavoritter, klarer nesten ikke å bestmme meg, men en stjerne skinner i natt er absolutt en nydelig sang. Julekveldsvisa og Det kimer nå til julefest er to som jeg er glad i:)
    Takk for mange hyggelig kommentarer inn på bloggen min, veldig trivelig å få besøk av deg:) I dag er det kjøkkenet siste finnish som står for tur , samtidig som jeg skriver handleliste for de siste mangeler både på mat, drikke og pakker. Øsnker deg gode dager de siste før juleaften:)

    SvarSlett
  2. Julesangene er det fineste med hele julen, nesten. God jul ønskes til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Det finnes mange fine julesanger,og jeg har Julsong/O Helga Natt som min favoritt.
    Ønsker deg ei fortsatt god jul,kos deg med familie og venner:)

    SvarSlett