torsdag 14. januar 2010

Avatar


Er ikke ofte jeg er på kino, men når en av ungene spør om jeg vil være med tar jeg ofte turen.
Denne gangen var det Ole Martin som ville ha meg med for å se filen Avatar.
Har sjønt det er en populær film men viste egentlig ingenting om hva jeg gikk til.
Ole Martin har en forkjærlighet til skyte og krigsfilmer så må innrømme jeg så for meg at det skulle bli no slikt vi skulle på.
Filmen var derimot midt i blinken for meg.
Trur nok min eldste sønn kjenner meg bedre enn jeg er klar over :)
Her var det store alvelignende vesner som levde i pakt med naturen.
Og selvsagt oss mennesker som kun er ute etter å utnytte planeten deres til det som passer oss, og med det ødelegge. Ganske likt hva vi gjør med den planeten vi bor på egentlig. Og selvsagt militærledere som ikke finnes interessert i annet enn ordrene de har..
Det var godt brukte to og en halv time føler jeg :)
Verd og se for de som liker denne sorten film

1 kommentar:

  1. Ja, Siv wir fanden auch, es war ein wunderbarer Film.
    Die ganze Familie hat sich zwei Mal in diese wunderbare Welt begeben.

    LG Oppi

    SvarSlett