lørdag 16. januar 2010

Drømme meg bort

Om 14 dager er det Orientalsk weekend i Tromsø arrangert av Polar Oriental .. Det betyr ei helg med orientalsk dans, musikk, baser og orientalsk aften .. Hærlig :)
Har meldt meg på ikke mindre enn 3 kurs :p
Gleder meg en masse til ei helg som blir helt i denne dansens tegn.
Og ikke er det å forakte at jeg samtidig får muligheten til å besøke familien .. Tromsø og Harstad er ikke så langt fra hverandre.. Men samtidlig for langt unna til at en tar en dagstur oppover.
Så mens jeg sitter her og venter til at dagene skal gå sitter jeg og drømmer meg litt bort i orientalske rytmer og klipp fra youtube ..
Slike som dette ....
Shireen med en trommesolo på Oslo Oriental Dance Festival i 2008


Et av kursene jeg har meldt meg på er huladans ... Det er virkelig nytt for meg ... Blir spennende å prøve no nytt
Hmmm kanskje jeg skal øve meg litt med en slik How to klipp fra youtube som dette før turen går nordover ...


Må vel slutte og drømme meg bort og heller gjøre noe til gangs..
Happy hips folkens ...



11 kommentarer:

  1. ahhh..nå prøver jeg for tredje gang å legge inn kommentar !!
    Synes dette var veldig artig - og forstår vel at du gleder deg til dans og fam besøk..;)
    Likte godt hu der tegneserie dama he he;)
    Ha en knallkoz helg;)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  2. Toller Tanz!
    Das habe ich in der Türkei mal versucht.
    Dort sagt man: "Eine Frau ohne Bauch, ist wie
    ein Himmel ohne Sterne!" ;-)

    Oppi

    SvarSlett
  3. Hyggelig at vi har slikt tilbud her i Tromsø, ...kremt, var ikke klar over dette i det hele tatt og jeg bor her!
    Håper du storkoser deg i ishavsbyen.

    SvarSlett
  4. Magedans ja ! Det kunne ha vært noe det !
    Kos deg og haen fin uke!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for gratulasjonen :D

    SvarSlett
  6. Så herlig! Høres artig ut!

    SvarSlett
  7. Hahaha! Skulle tatt seg ut med min mage! Ja, ja, det skal jo disse!
    Men lykke til med din dans! Slapp av, så går det vel bra! Vi nordmenn skal være så stive i hoftene, beveger oss i rykk og napp, har ikke finmotorikken i orden der...
    Klem!

    SvarSlett
  8. Tror det er sunt å drømme seg litt bort av og til. Håper du får det kjempegøy med dans og spennende mat og alt sammen!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  9. Kul dame du har øverst her:-) Dans er fantastisk morsomt og god trim samtidig. Jeg får dessverre altfor sjelden muligheten til å danse, men moro er det. Ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  10. Jøss, så spennende! Jeg er ikke så flink til å prøve meg på helt ukjente ting, men dette hørtes utrolig morsomt ut. Lykke til som hula-hula-dame :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett