torsdag 7. januar 2010

Jeg vant !!!!

Er ikke av de som normalt sett har vinnelykka
Så gleden var stor da jeg fant en mail i mailboksen i går fra Epla.
For dere som ikke vet hva epla vil jeg anbefale på det sterkeste å ta en titt innom.
Dette er en felles side der du kan kjøpe utrulig mye fint fra mange kreative og spennende designere, håndverkere og kunstnere. Og for dere som er av disse, er det et utrulig flott sted og selge fra !!!
Forgreian til det hele var at jeg fikk mail fra nettsetedet (etter å ha meldt meg på nyhetsbrev) der jeg ved å videresende nyhetsbrevet om denne nystarta siden til 5 av mine venner ble med på trekning av 3 gevinster. Siden jeg allerede har forelsket meg helt i siden var ikke det vanskelig å gjøre. Ikke forventa jeg å vinne noe som helst for som sagt er bruker ikke å ha vinnerlykke.
Så da jeg åpnet mailboksen i går og så at jeg ikke bare hadde vunnet men til og med hadde vunnet første premien ... Ja da jublet jeg !!!
Jeg har som vinner av første preminen fått lov å handle for 2000,- kr... Tenk deg det a !!!!!
Valget var ikke lett for det er så mye jeg så gjerne skulle hatt, etter å ha skrevet lista mange mange ganger ble jeg ferdig og fikk sent den inn.
Så nå kommer jeg nok til å springe til postkassen som en unge til pakken kommer :)
Weeeee jeg kan love deg jeg gleder meg !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar