torsdag 7. januar 2010

Måndens reservemus


Ja den fine tittelen har jeg fått på forument Museskritt på Norge 123
Må innrømme at jeg stussa litt med det samme, som nordlending og omgitt av litt for mye testoseron gikk fantasien med en gang løpsk.
Har vært medlem av gruppa i rundt en mnd og det er ei kjempe koselig gruppe med personer som meg som gjerne vil trene litt men ikke alltid er like flinke. Noen beveger seg mye andre mindre. Men er tanken som er det viktigste. For ikke å snakke om god inspirasjon. (noe som kan være veldig godt for oss alle kan jeg tenke meg).
Så og få være måndens reserve mus er en tittel jeg tar i mot med åpne armer og et glimt i øyet.
Som en av måndens utvalgte fikk jeg ei t sjorte fra gruppa og.
Må innrømme at fantasien har løpt litt løpsk igjen. Tenk deg å kunne steve opp fjellsiden, eller delta på swingkvelder, med ei trenings t sjorter der det med store bokstaver står på ryggen "Måndens reserve mus" og med små i gruppa Museskritt på Norge 123 .... Hehe må innrømme at jeg hadde syntes det var rått.
T sjorta jeg fikk var fin den da. Selv om det bare sto Norge 123 på ryggen :)


1 kommentar:

  1. Gratulerer med fin tittel ! Det er jo en artig tittel, som framkaller litt humor og det er bra! T-skjorta er litt kald nå , men blir nok fin til våren;) Klem og god helg;)

    SvarSlett