mandag 29. mars 2010

Marstanker

Ja hær har det vært liten aktivitet i det siste.
Bare to poster så langt i Mars .. Ja det er ikke mye å skryte av.
Jeg beklager så mye til dere som følger med bloggen min, men skal ikke love at det blir mer for det har jeg gjort før, ment det og men neida ..
Dette med blogging må komme når jeg får ånden over meg :)
Er riktig nok mye som har sjedd. 20 års jubileum for swingklubben vår, kurs i Tromsø i gjennom jobben og dåp av mitt kjære gudbarn er noen av dem. Dagene har sannelig gått fort de siste måndene og nå nermer det seg konfirmasjonstid med stormskritt. HJELP ...
Datt over denne flotte siden med masse fine bakgrunner vi kan bruke her på bloggspot, så da var det tid for at siden får seg et lite ansiktsløft :)
Ta dere gjerne en tur innom og titt på alt det fine som er på den siden. Linken finner dere oppe i venstre gjørne her på siden :)
Ønsker dere alle sammen en flott dag og om jeg ikke kommer innom før
En hærlig påske !!!!


8 kommentarer:

  1. Det er nok lurt å blogge når man føler for det, ellers kan man fort gå lei!

    SvarSlett
  2. Ich wünsche dir und deinen Lieben
    ein wunderschönes, sonniges Osterfest.

    Deine Oppi

    SvarSlett
  3. Ja blogging må ikke bli nok en stressfaktor som man får dårlig samvittighet for, sa en klok dame til meg en gang :o)
    Ønsker deg en riktig god påske!

    Ps. Hvor danser du swing? Harstad swingklubb eller Kom og dans? Har så lyst til å ta opp dans igjen, gikk noen kurs for en evighet siden...

    SvarSlett
  4. Hei Lise.
    Jeg er medlem av Harstad swingklubb, og vi har fått et kjempe fint miljø med mange på dansekveldene våre. Du er hjertelig velkommen å hive deg i lag med oss :)
    Men er da innom kom og dans sine kvelder og nå og da for avvekslingen sin skyld :p

    Du og dine må ha en alle tiders påske dere og :)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset om bakgrunn. Litt mye airyfairy, men kanskje noe som kan brukes der.

    SvarSlett
  6. Det var der jeg gikk på kurs og, men må nok ha en oppfriskning før jeg drister meg ut på gulvet igjen, he he... Et lite oppfriskningskurs kanskje. Dere danser torsdager, sant? Klokka?

    SvarSlett
  7. Vi skal ha nytt nybegynner kurs nå etter påske ... Usikker når det starter da. Ja er torsdagene vi danser, halv 9 til 11 :)
    Om du først har vært gjennom kurs så bare ta turen innom. Vi har noen flinke menn som er gode til å by opp og til å lure frem glemte kustner :)

    SvarSlett