onsdag 21. april 2010

Postcrossing

Postcrossing er som nevnt nedenfor en av mine nye hobbier.
Jeg har bestandig likt og fått kort i posten, så all familie og kjente har fått beskjed om å sende et kort når de har vært ute og reist.
Postcrossing is (like I have mention in last post) one of my new hobbies.
I have always enjoyed getting cards in my mailbox, due to that all family and friends have got the message " send me a card" when they plan traveling.
Denne nye hobbyen fant jeg gjennom Ann-Toves blågg som jeg lenge har vært ivrig følger av. Det hørtes virkelig spennende ut å sende kort til tilfeldige mennesker for så å vente på kort fra hvor som helst i verden. Man vet jo aldri hvor og hvem neste kort kommer fra :)
This hobby I found through Ann-Toves blågg, a blog I have been followed eagerly for a long time. Sending and getting cards from random people all over the world sure sounded interesting. You never know where and who your next card will come from :)
Høres dette spennende ut finner du postcrossing her :) Anbefaler det på det sterkeste for de som liker at det dumper annet enn regninger ned i postkassen !!
Does this sound interesting do you find postcrossing here :) Do recommend it highly if you like getting something else then bills in your mailbox !!
Første kortet som kom i min postkasse kommer fra Tyskland. Tusen takk skal du ha !!!
First card that I got from postcrossing comes from Germany. Thank you so much !!!

1 kommentar:

  1. Dette må være en artig hobby???
    God søndag til deg! Klem fra bestemor;))

    SvarSlett