torsdag 7. oktober 2010

Distré - Absent

Joda at jeg er en smule distré det har jeg bestandig vist sånn innerst inne. Og at prosjektoppgaven som nermer seg siste inspurt ikke gjør det bedre ja det har jeg fått erfare i dag. Lang dag på jobb, så enda litt for å få tak i tallene jeg trengt til oppgaven, dro så hjem for å få litt mat i kroppen før dansekvelden var et faktum. Vel hjemme husket jeg ikke lengre hva jeg stresset slik for. Swingen startet jo ikke før halv 9. Så slappet godt av og nøt maten guttene mine hadde laget til. Var gøy å få swingt seg litt, og utrulig kjekt at minstemann og kompisen hadde funnet ut de skulle være med denne gang. Først på tur hjem kom jeg på det... Var jo SALSA i dag. Har gått og gledet meg til det hele uken siden jeg ikke hadde kunnet dratt sist gang. Og så klarer jeg å glemme !!!! Trur ikke hodet er skrudd helt rett på plass nei ...
Ha en hærlig torsdags kveld og natt alle sammen !!

Yes that I am a bit absent-minded have I always known. And that the research paper that is approaching the last run-do, not making it better I got to experience today. Long day at work, so even a little bit to get the numbers I needed for the task, then left to go home and get some food before dancenight started. Back home, I couldnt seem to remember what I stressed out for. Swinger started not before half 9...... So just relaxed and enjoyed the good food my boys had made. Swing were fun, and it were really nice that my youngest and his buddy had desided they would come with this time. First on the ride back home, I rembered ... Was the SALSA class today. I've been looking forward to it all week since I could not go last time. And so manage I to forget! Do not think my head is turned right into place ...
Anyhow have a lovely Thursday evening and night everyone!




1 kommentar:

  1. Om du bruker Outlook på jobb: Legg sånt inn der også. Med påminnelse som popper opp på skjermen litt før du skal dra fra jobb.

    Jeg skal på SU-møte i barnehagen i morgen og hadde nok glømt det for lenge siden om jeg ikke la det inn i reservehjernen min. (Outlook altså.)

    SvarSlett