torsdag 21. oktober 2010

Give away

Planen var å komme meg i seng tidlig i dag, siden i morgen er en dag med jobb, tannlege besøk for minstemann og kulturhus besøk med en hel gjeng fra jobb. Men slik ble det ikke.
Ble sittende og surfe litt rundt og stumpet over ikke mindre en 3 give aways jeg gjerne vil være med på. Alle tre er på sider jeg nok ville lagt meg til som følger uansett. La meg presentere disse give awayene og sidene slik jeg ser dem :)
The plan was to get to bed early today, since tomorrow is a day of work, dentist visits for my youngest and a cultural visit with a whole bunch of people from work. But well I'm still up. Was sitting and surfing around a bit and came across no less than 3 give aways I would like to join. All three are on pages I would probably add me as follower anyhow. So let me introduce this giveaways and the sides as I see them:)

Marthes blogg.
Denne kom jeg over da jeg meldte meg inn på Bloggurant. Må innrømme at det var over skriften give away som lokket meg inn, men ville ikke meldt meg på om jeg ikke hadde hatt lyst og følge bloggen. Marthe er en jente på 18 år som i 4 år har slitt med spiseforstyrrelse. I bloggen sin skriver hun om livet sitt, interessene og drømmene. En utrulig spennende blogg å følge.
I give awayen hennes har du mulighet til å vinne en kjempe flott pakke med lavendel -lys, -duftpose og -pute.
Marthe's blog.
I came across this when I signed onto Bloggurant. I must admit it was over font giveaway that enticed me in, but I would not added me if I hadn't had the desire and follow the blog. Marthe is a girl of 18 years who for 4 years has struggled with an eating disorder. In her blog she writes about her life, interests and dreams. An incredibly interesting blog to follow.
In this giveaway you have the opportunity to win an awesome pack of lavender -candles, -scented bag and -pillow.


Swimzys matblogg
er en blogg jeg fant etter Siv Anita (Måtte jo inn å se hva en navnesøster har av blogg) hadde vært innom på besøk her. Swimzy har flere blogger, og alle var vel når sant skal sies av interesse. Men ble matbloggen som fikk meg som følger i allefall i denne runden. Her er det utrulig mye spennende oppskrifter presentert på en delikat måte. Så for alle som har interesse av matlaging er denne bloggen et fint tillegg.
Give awayen blir til å vare til Swimzy har fått over 10 000 besøkende, noe som sansynligvis ikke er så utrulig lenge til. I skrivende stund har telleren passert nesten 9600 besøkende. Premien er en overraskelse. Kjempe spennende !!!!
Swimzys foodblog
is a blog I found after Siv Anita (I just had to look into what kind of blog a namesister have) had been on a visit here. Swimzy have multiple blogs, and all was of interest when I shall say the truth. But was foodblog that got me as follows, at least in this round. Here it is incredibly exciting recipes presented in a delicate manner. So for anyone who is interested in cooking this blog is a nice addition.
The giveaway will last until Swimzy has received over 10 000 visitors, which probably is not so long. At time of writing, the counter reached nearly 9600 visitors. The prize is a surprise. Very exciting!!


Hemma hos Pemmel
er en koselig blogg om innredning, hennes hjem og ting hun sysler med. Sara som forfatteren av bloggen heter illusterer innleggene sine med en masse flotte bilder. En virkelig koselig blogg.
Var disse flotte armbandene du kan vinne på hennes Give away som fanget oppmerksomheten, er de ikke nydelige ?? Tenk å kunne være så heldig å vinne et slikt :)
Hemma at Pemmel
is a nice blog about interior design, her home and the things she does. Sarah as the author of the blog is called illustrates the postings with a lot of great pictures. A really nice blog.
Were it was these beautiful bracelets that you can win on her Give away who caught my attention, isnt they beautiful? Imagine being so lucky to win this:)

Vinnerlykke har jeg sjelden, men disse konkurransene gir meg jo muligheten til å presentere tre flotte nye blogger jeg har valgt å følge. Så da er det jo ikke så galt at det ikke er godt for noe
Luck of winning have I rarely, but these events give me the opportunity to present three great new blogs I have chosen to follow. So it is not so bad that it is not good for something

Men nå er det på tide å komme seg i seng for denne snuppa, ha ei riktig god natt alle sammen !!!!
But now it's time to get to bed for this girl, have a really good night everybody!!

1 kommentar:

  1. Hei du! :) Vil takke veldig for det du skriver her! Jeg vil også følge deg videre! Koselig med nye blogger å følge med på, er spennende det! Ønsker deg en riktig god dag! :)

    SvarSlett