tirsdag 5. oktober 2010

Give Aways


Bloggingen min går i rykk og napp, det samme gjør besøk på bloggene jeg følger. Likevel blir listen over spennende blogger å følge bare lengre og lengre :)
I dag snublet jeg over en ny flott blogg som kom på listen. Hos barnigjen er bloggen til Mamma Brown her skriver hun om mye forskjellig og legger ut nyheter i nettbutikken av samme navn som hun driver i lag med datteren. I nettbutikken finner du masse flotte fargerike klær til barn. Her er og ei spennende oppskrifts bok med mønster til flere av klærne som man finner i butikken. Ja jeg er virkelig glad for at jeg snublet over denne bloggen og hva som fikk meg ditt. Joda på bloggrunden min fant jeg en link på give away, der premiene er kjempe flotte bøker !!!! Og det var virkelig noe jeg hadde lyst å være med på. Så tok turen innom og ble bergtatt :) Anbefaler på det sterkeste å ta turen innom du og !!!
My bloging goes up and down, as do visits to the blogs I follow. Yet the list of interesting blogs to follow getting longer all the time:)Today I stumbled across yet another blog that needed to be put on the list. The blog Hos barnigjen is the blog of Mommy Brown, here she writes about many different things and post news from the online store with the same name, that she have together with her daughter. In this shop you'll find lots of great colorful clothing for children. There is also an exciting recipe book with several patterns of the clothes found in the store. Yeah I'm really glad that I stumbled across this blog and what made me there. Well on round looking at blogs, I found a link on the giveaway, where the prizes are great books!! And it was really something I wanted to join. As for dropping by and was intrigued:) I recommend strongly to take a stop by you too!


Kom over en give away til i dag :) Brit som har bloggen Brit's små puslerier gir bort hjemmelaget adventskalender med innhold som passer den som vinner, i år som i fjor. Kjempe spennende !!!! Brit feirer at hun har passert 50 000 besøkende. Ikke verst synes jeg. Og heller ikke så rart at tallet er kommet så høgt. Brit er en sann inspirasjon på så mange måter. Hun er Grete Rode instruktør etter å ha klart å gå ned hele 40 kg fra februar i 2009. Hun byr på seg selv, det hun lager, oppskrifter og livet generelt for en dame med masse barn rundt seg både i virke og livet generelt. Også her anbefaler jeg en tur innom på det sterkeste !! Du vil ikke bli skuffet :)
Came across on giveaway more on my round today:) Brit who have the blog Brit's små puslerier giving away homemade Advent calendar with content that fits the winner of this year, just as she did last year. Very exciting!! Brit celebrate that she has passed 50 000 visitors. Not bad I think. And not so surprising that the number has reached as high either. Brit is a true inspiration in so many ways. She is Grete Rode instructor after having managed to lose 40 kg since February 2009. She give of herself, the thing she makes, recipes and life in general for a lady with lots of children around her, both in work and life in general. Here too, I recommend a visit in the strongest way! You will not be disappointed:)


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for rosende ord. Hyggelig blogg du har. Jeg la meg sporenstreks som følger.
    Klem!

    SvarSlett
  2. Joda, jeg har vært innom begge disse to fine bloggene!
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  3. Det kom fra hjertet Mamma Brown :)
    Kos at du vil følge med hos meg og!!

    Hehe trur det var hos deg jeg fant linken til Mamma Brown Stubbetufsa :)

    SvarSlett