torsdag 21. oktober 2010

Harstad byen vår - Our town Harstad


Nå er den første snøen kommet her i Harstad.
Guttene jubler og jeg må være enig at det er flott. Selv om jeg godt vet at denne snøen nok forsvinner ganske så fort, er det noe spesielt med dette hvite teppet som legger seg over alt. Hos guttene går snakken i slalåmbakke, aking og alt det gøy en endelig kan gjøre :) Er kjekt at dem ikke ser på seg selv som for "store" til å glede seg.
The first snow has arrived here in Harstad.
My boys cheer and I have to agree that it's great. Although I well know that this snow probably disappear quite so quickly, there is something special about this white blanket that settles over everything. The boys talk about the ski slope, luge, and all the fun one can finally do:) Is nice that they still does not see themselves as "to big" to rejoice.


En venninne av meg har laget to flott bilde presentasjoner av byen vi bor i. Synes de er flotte og vil gjerne dele de med dere alle :) Nyt !!!
A friend of mine has made two great slide shows about the city we live in. I think they are great and would like to share with you all:) Enjoy!

Ha en hærlig høstdag med eller uten snø !!! - Have a great autumn day with or without snow !!!

1 kommentar:

  1. Takk. Ja, hvis jeg får den opp å gå hadde det vært morro :)
    Takk. følger din og hele veien ;) men er nok litt dårlig på å legge igjen kommentarer..

    SvarSlett