lørdag 23. oktober 2010

Ny bærbar - New laptop

Weeeeeee
Må bare skryte litt
Litt dårlig samvittighet for alle pengene jeg brukte i dag men ohhhh så glad. For investeringen er en ny bærbar datamaskin. Ikke en slik mini pc som først tenkt men en Samsun R580. Se så fin og så er den bare min :) Så glad ja !!!!
Weeeee
Just have to brag a little ...
Well do feel a little guity due to all the money I have spent today but still ohhhh so happy. For my investment went to a new laptop. Not one of those small one as first planed but a Samsung R580. Look how beautiful it is and its mine just mine !!! So happy !!!!!!!



4 kommentarer:

  1. Man må unne seg litt! Gratulerer med ny pc :))

    SvarSlett
  2. Og så er det vel sånn med PC'er som med biler, at de røde er best...?
    Skulle bare mangle at man skulle kunne bruke penger på noe som man bruker så mye. Og når den atpåtil var rød, så...

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse! Flott farge på vidunderet også!! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for gratulasjonene.

    Hehe må innrømme at jeg falt for at den var rød ja. Men den store kapasiteten, sjermkortet og det at den var best i test i sin størrelse hadde ganske så mye og si det og :p

    SvarSlett