onsdag 6. oktober 2010

Himmelsk - Heavenly


Pentunia har mye spennende og hos en venninnes blogg datt jeg over Himmelsk på en onsdag. Hmmm spennende dette må jeg sjekke ut. Og der var utrulig mange flott bilder av høsthimmeler fra forskjellige blogger.
Pentunia have much exciting stuff and at a friend's blog I fell over Heavenly on a Wednesday. Hmmm interesting this I must check out. And there was incredible number of great photos of autumn sky from various blogs
Alltid kjekt med en unskyldning til å dra med seg kamera på tur. Og siden denne onsdagen hadde vært behandlingsdag bruker turen uansett å gå i et behagelig tempo. Klarte ikke bestemme meg for et bilde så valgte derfor to :) Her er mine bidrag til Himmelsk på en onsdag. En smule sent men bedre sent en aldri :)
Always nice to have an excuse to take the camera with me on a hike. And since this Wednesday were treatmentday the hike going at a comfortable pace. Could not decide for only one picture so therefore chose two:) Here is my contribution to Heavenly on a Wednesday. A bit late but better late than never:)




5 kommentarer:

  1. Nydelige himmelbilder du har lagt ut og veldig hyggelig at du vil være med og fant "Himmelsk", men jeg kan ikke se at du har satt deg på listen på bloggen min. Det kan du gjøre helt frem til tirsdag. Hvis du ikke forstår eller får til å sette deg på listen, så bare gi beskjed til meg, så hjelper jeg deg. Men jeg kan ikke gjøre det uten epost adressesn din:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Petunia
    Vet du det har jeg helt glemt av å gjøre etter jeg postet :) Rett inn å gjøre det nå :)

    SvarSlett
  3. Der var du på listen!! Den e' god! Da finner de andre deg også. Jeg fant deg siden du hadde linket til meg, men nå ser de andre deg på listen!!

    SvarSlett
  4. Jøss, så nydelige himmelbilder! Og så mange innlegg som plutselig var kommet i bloggen her. ;) Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Tusen takk vennen.
    Hehe ja må innrømme at det nok kommer av prosjektoppgave syndromet.... Så utrulig mye annet som blir viktig enn å jobbe med det jeg egentlig må gjøre :p
    Skal ikke se bort i fra at jeg og får ferdig en del brev i løpet av helga :)
    Ha ei flott helg du og

    SvarSlett