fredag 5. november 2010

Endelig helg - Finaly weekend

Endelig er det fredag!!
Er noe med å jobbe på kontor, blir ofte sittende og titte ut på det nydelige være og tenke på den fine markaturen jeg kunne tatt i steden for å sitte og trykke på tastaturet. "Skal ta meg en tur når jeg kommer hjem". Ja i sommer ble det mange turer, men nå er det gjerne mørkt når jeg endelig er hjemme igjen. Etter klokken ble stilt i helga blir det enda tidligere mørkt. Så endelig er det helg. Og selv om den nok kommer til å bli mye brukt til forberedelse til presentasjon og forsvar av prosjektoppgaven som ble levert inn for ca en mnd siden, skal jeg nok få med meg Tiril og trø noen turer i marka :)
Finaly it's friday!!
There something with working in a office, find my self often peeking out on the beautiful weather thinking about the nice forest hike I could have been on in stead of sitting here tapping on the keybord. "When I come home I shall get on a hike". Yeah, this summer I went on many hikes, but now when I comes home its already dark outside. After the clock where turned on hour this weekend it get even early dark. So finaly its weekend again. And even though I probably going to use most of it to preperation for the presentation and "defense" of the project paper, I delivered about a month ago, do I hope to get Tiril with me on some nice hikes :)



Bildet tok jeg for et par år siden på denne tiden av året. Skulle ønske vi snart kunne få så pass med snø og ikke barmark som vi har nå. Blir så mye mer koselig i denne mørketia med det hvite pudderet på bakke og trær. Kom denne linken. Her er mangen nydelige bilder fra et mørketids preget Tromsø område. Og visen til Trygve Hoff er jo bare fin den og :)
Ha en flott helg alle sammen !!!
I took this picture a couple of years ago around this time of year. Just wish we could get some snow and not have this bare ground like we do have now. Get so much more cosy in this polar nights with the white powder on the ground and trees. Came across this link. Here is a lot of beautiful pictures from Tromsø area in this fall time. And the song of Trygve Hoff is nice too :)
Wish you all a great weekend !!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar