onsdag 17. november 2010

Himmelsk 17/11 - heavently 17/11

Ser kanskje ikke så mye til sola nå i denne årstiden, men hva gjør vel det når himmelen blir malt så nydelig som her.
Vi har en hærlig dag her i Harstad med +C ute og klarvær. Hærlig !!!
Bildet har jeg tatt i dag ved elva like nedenfor huset, en idyllisk liten plass om en bare tar seg litt tid å ser etter :)
Ta en turen innom og se på alle de andre bidragene til himmelsk her
We might not see much of the sun now at this time of the year, but what do that mean when the sky get painted as great as on this picutre.
We have a beautiful day here in Harstad with + C outside and clear sky. So great !!!
The picture are taken with the river we have right down of our house, a real idyllic place if you just take time and look a little around :)
Do take the time to stop by and look at all the other great contributions for Heavently here

13 kommentarer:

  1. Nydelig himmel. Om vi ikke ser så mye til solen, så maler den himmelen i de vakreste farger.

    Flott bilde

    SvarSlett
  2. Vakkert, ja - man må nyte slike små, fine øyeblikk, særlig på denne tiden av året:)

    SvarSlett
  3. Danke sehr an den Webmaster.

    Gruss Nadja

    SvarSlett
  4. Jag älskar rosa himmel, om den som på din bild speglar sej i vattnet är det en bonus;-)
    Ha en skön onsdagkväll;-)

    SvarSlett
  5. Her har vi også begynt å få fine himmelfarger, men jeg har ikke tatt meg tid til å forevige det!
    Fint bilde!

    SvarSlett
  6. Ännu en vacker bild som jag skulle vilja måla.

    SvarSlett
  7. Hvor er det smukt.. Hav en god dag..:-)

    SvarSlett
  8. Nydelig ! Du har så rett så rett. Vi må ta oss tid til å nyte det vakre :)

    Ønsker deg en fin dag vidare!

    SvarSlett
  9. Tusind tak for din dejlige kommentar :-) Jeg faldt selv for motivet og lod fantasien arbejde.
    Dit billede er smukt og stemningsfuldt, men der går forhåbentlig lang tid, før jeg kan tage et tilsvarende her i Danmark.

    SvarSlett
  10. Nydelig! Fy, som jeg savner nordnorske vintre! :)

    SvarSlett
  11. Nydeleg, rett og slett nydeleg..
    Tenk så masse flott vi har rundt oss berre vi ser oss litt rundt :-)

    SvarSlett
  12. Å, nydelig!! Etter denne runden med himmelsk, må jeg revudere mitt syn på vinteren! Jeg liker ikke å fryse, så jeg hater egentlig denne årstiden. Men det er vel lov å skifte mening?

    SvarSlett
  13. Kjempefint bilde, Siv! Artig at du også hengte deg på Himmelsk. Stor klem.

    SvarSlett