torsdag 10. februar 2011

Drømmen om varmere støk


Hellas
Varme - flott natur - gjestfritt folk og god mat.
Høres ikke det ut som rene drømmen ?? Har sotte en del og tittet på hva som finnes av turer i hovedsak med tanke på årets sommer ferie. Vår lille familie har aldri vært lengre enn nabolandet vårt Sverige, og guttene har virkelig lyst å oppleve noe nytt. Det samme har Tom og jeg.
Når man sitter der og titter på alle de flotte plassene drømmer jeg meg no lett litt bort :p Er som tidligere nevnt kanskje litt av en drømmer O.o
Hadde virkelig vært deilig å kunne dratt avgårde bare Tom og jeg  for en liten periode til et slikt paradis som Hellas. Vi har jo egentlig aldri hatt noen riktig tur aleine bare han og jeg. Ble liksom ikke tid til det, og økonomien tillate det heller ikke tidligere. Så ble aldri hverken bryllupsreise eller små weekender for bare oss to.
Tenk å kunne tatt seg tid og råd til bare fått nytt late dager, der vi kunne utforsket ukjente stier med kamera parat, spist på koselige tavernaer, vært kjærester og ellers bare nytt roen.
Kanskje en ide til en forsinket 15 års bryllups gave til min kjære ??
Trur jeg har funnet drømmen her i Livadia.
Ilidi rock beach er et romantisk lite leilighetshotell som ligger virkelig idyllisk til.  Med ei egen lita strand og plenty av muligheter til fotturer.
Ser det ikke hærlig ut?

(her finner du innlegget om turen vi hadde)

4 kommentarer:

  1. Hei! Takk for bidrag til Vings Hellas-konkurranse. mvh Sophie Ving

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vinnerturen;)) Skjønner godt at du vant, men den drømmen der:)
    God tur!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig *med* den drømmen:S
    Sorry,går litt kjapt i svingene her til tider;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer :)
    Er fortsatt helt himmelfallen over at vi faktisk vant. Men ja dette er virkelig en drøm for oss. Og som vi ser frem i mot mai nå :)
    Tusen tusen takk atter en gang til Ving

    SvarSlett