fredag 4. februar 2011

Himmelsk uke 5 2011


Disse to bildene er riktignok nesten en uke gammel nå.
Men viser godt det de fleste av oss tenker på her nord i denne tiden. Nemlig det aller første glimtet av sola.
Jeg er som regel på jobb når den er oppe, og Kvæfjord har masse høge fjell rundt seg som gjør at vi ser sola ganske seint her ved rådhuset. Dermed fikk jeg først gleden og se et lite glimt av sola helga som var.
Er en utrulig god følelse, det kan jeg love.
Og tanken på at nå blir dagene flere minutter lengre for hver dag er og utrulig god :)


Flere bidrag til Himmelsk finner dere her inne hos Petunia

10 kommentarer:

  1. Tror jag kan förstå den glädjefyllda känslan när solen och ljuset återvänder.

    Här nere i södra Sverige gläder vi oss över att dagarna blir längre och längre, fast vi i natt fått ännu mera snö. Men ljuset ger löfte om vår. :)

    Ha det gott!

    SvarSlett
  2. Fine bilder med fint lys! Kjempedeilig å se sola igjen.

    SvarSlett
  3. Det måste kännas underbart när solen och ljuset återvänder...
    Underbara bilder!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. Det må være en stor dag at se solen efter lang tids mørke.. Du ønskes en god weekend :-)

    SvarSlett
  5. Supert med refleksen i vinduene.
    Bra utført

    SvarSlett
  6. Det første bildet liker jeg kjempegodt, fantastisk å se sollyset i vinduet slik!

    Ja, det er godt når solen endelig viser seg etter måneder i mørke. Her jeg bor har vi fått lysere dager, og da jeg kjørte hjem fra jobb i dag ble jeg gledelig overrasket over hvor lyst det var :)

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig det første bildet ditt og veldig godt observert!
    Det må være deilig å få se solen igjen:)

    SvarSlett
  8. Herlige bilder av dypt savnet solglimt. Vi har vel såvidt sett henne etter hun kom tilbake men det har vært mye gråvær. Men hun kommer vel sterkere tilbake får vi håpe:))

    SvarSlett
  9. Flott bidrag til Himmelsk! Deilig når solen kommer tilbake :-)

    SvarSlett