onsdag 9. februar 2011

Let it snow



De siste dagene har snøen lavet ned her i Harstad
Og jeg er som vanlig barnslig begeistret når jeg sitter inne og ser ut på de flotte hvite flakene, ja og når jeg er ute og jobber med å fjerne den fra gårdsplassen utrulig nok.
Det er som moder natur sier - se jeg dekker over alt som ikke er så bra ei stund - lager et myk teppe så dere kan starte på nytt - få nytt mot - nye ideer, kom kom jeg har gitt dere muligheten :)
Jeg må nok innrømme at jeg kan være en skikkelig drømmer.
Fantasien løper lett løpsk - spesielt når dagene har blitt lange, sittende på mitt kontor med nesa ned i tallene.
Tenk å heller kunnet være der ute!!!
Ridd en lang tur med Diamant, tatt på skiene og stavet meg opp mot en topp, funnet frem slalåmskiene og sust ned bakkene i Solia, gått meg en lang tur eller rett og slett bare vært ute lag med guttene baset og lekt i snøen ..
Det hadde sannelig vært deilig det !!!!
Bildet over tok jeg i går når jeg var oppe og skulle fore hestene på morgen. Denne karen var veldig nyskjerrig på hvem jeg var og hva jeg skulle. Men stakk fort da han så jeg skulle i samme retning som han :)
Ja og så må jeg jo dele et bilde av Diamant med sin nye grime ... Jepp handler mye om hest i livet mitt for tiden :p



Ha en hærlig onsdag alle sammen !!!

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar!
    Du er heldig som har hest!
    Jeg vokste opp med hest her i Kvænangen, det var ho Frida som fikk føll da jeg var to-tre år gammel. En gang jeg kom for nær føllet, tok ho tak i skuldra mi (bare klærne) og løfta meg over hagegjerdet! Om det var for føllet sin del eller min del sa ho ikke noe om! Men klok var hun!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde :-) Savner hest <3

    SvarSlett