mandag 7. februar 2011

Mandagstema - Nostalgi

Mange ting kan gjøre meg en smule nostalgisk
Gamle bilder spesielt
Har valgt å finne frem bilde av meg selv denne gangen. Kunne ikke vært gamle knerta kanskje et år eller slikt. Et gulnet 70 talls bilde ...
Var utrulig gøy å få de få bildene min storesøster Beate hadde fra årene i Tromsø. For selv hadde jeg ingen.
De første 7 årene av mitt liv som jeg husker så utrulig lite av.
Et annet liv - min første familie.
En periode av mitt liv som og er viktig for meg som og har vært med til å forme den jeg er i dag. Er ingenting som å få historier og bilder som viser hvem en var da :)
Jeg elsker historer fra tiden som var. Og kan levende forestille meg når de blir fortalt.
Heldige er jeg som har så stor familie både biologisk og adoptiv å kjenne meg hjemme i når en sitter i sammen og prater om "gamle dager". Utrulig glad i dere alle sammen <3

11 kommentarer:

  1. Du var da ei søt lita tulle:) Ja vi formes fra vi kommer til, så alt er vel med på å gjøre oss til de vi er idag.
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  2. Fint bilde. Jeg har ingen bilder av meg selv før jeg ble en seks, syv år. Slike minner er verdt å ta vare på. Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig da:) Gøy med bildeminner.Jeg har heller ikke mange bilder av meg selv som liten. Men det var ikke så mange som hadde kamera selv heller da. Glad for de få bildene jeg har. Klemsiklem til deg:)

    SvarSlett
  4. herligt med billedminder og at du kunne få nogle billeder fra dengang..;-D

    SvarSlett
  5. Koselig bilde - og tydeligvis med en litt dypere historie bak :o)

    Ønsker deg en finfin uke!

    SvarSlett
  6. Synes det er fint du klarer å fortelle oss historien din og selv om du kan se tilbake på den nå og glede deg over den, så kan det ikke være lett å være en liten jente og få livet snudd på hode... Jeg vet ikke hva som skjedde med deg, men noe må det ha vært når du blir adoptert.
    Du var kjempesøt som liten!!

    SvarSlett
  7. Så fint at du kan se tilbake på tiden med din første famile med positive tanker og kunne snakke om "gamle dager" :)

    SvarSlett
  8. Å, du har to familier!
    Det kan jo virkelig være en rikdom!
    Klem!

    SvarSlett
  9. Glad i deg også...
    Vi har mye felles, men æ e glad æ fikk starte med en gang i "ny familie".
    Mye man enda ikke vet og trur egentlig æ skal la vær å spørre. Trives med sånn det e no...

    SvarSlett
  10. Tusen takk for mange koselige kommentarer.
    Ja det er virkelig en rikdom å ha to familier :)
    Tidligere ville jeg gjerne ha svar Dnort, men nå er jeg som deg glad jeg ikke vet mer enn jeg gjør.

    SvarSlett
  11. åh ja billeder bringer minder.. :-)

    SvarSlett