mandag 14. februar 2011

Mandagstema - Romantikk


Mandagstema hos Petunia i dag er Romantikk.

Dette bildet var tatt i går når vi skulle ut på ridetur i finværet. Golden gutten er utrulig betatt av Sociro. Hvem kan klandre han det. Hun er jo bare en hærlig jente. Det er utrulig gøy å se hvordan disse to gjør seg til når de er i nærheten av hverandre. Halene kommer høyt og pisker lykkelig, gangen blir mye mer elegant og hodet blir hevet i stolhet. :)


Temaet passer jo utrulig bra siden det er alle hjertes dag i dag.
Feiring av dagen er jo ganske ny ting her hos oss. Men romantisk som jeg er synes en fin ting. Må jo ikke absolutt ha en dag for å minne oss på om å gi litt ekstra oppmersomhet til noen vi er glad i. Men siden den først er over oss vil jeg oppfordre alle til å glede noen du setter pris på i dag. Være seg kjæreste, familie, venner, kollegaer. . . . Å bli sett og verdsatt kan bety uendelige mye.
For første gang har jeg fått både morsdagsgave og valentine gave hos min kjære. Ble utrulig glad for det. Må jo innrømme at når det kommer til morsdagsgaven var jeg nok veldig flink å hinte om hva jeg ønsket meg og da :p
Denne koppen har jeg ønsket meg en stund den har presskanne funksjon som jeg virkelig så nytten i. Drikker jo ikke så mye kaffe akkurat men har masse te i løsvekt som kan brukes. Og koppen passer perfekt å ha i bilen til og fra jobb. Spesielt de dagene jeg har foring før jobben har noe varmt å drikke vært savnet.


Ønsker dere alle en flott og romantisk Valentine dag !!Flere bidrag til Mandagstema finner dere her hos Petunia

13 kommentarer:

  1. Koselig bilde! Og høres ut som at du er godt i gang med fering av dagen - så kos deg videre og ha en finfin alle hjerters-dag ;o))

    SvarSlett
  2. Herligt romantisk billede af hestene...;-D

    SvarSlett
  3. Sååå fin mjuk romantisk bild !!

    Alla ♡ Kram till dig!
    Johanna

    SvarSlett
  4. Dejligt billede af de to heste.. :-)

    SvarSlett
  5. Så härligt romantiskt
    Sinna

    SvarSlett
  6. Så koselig bilde av hestene! Er nok Romantikk i luften der! -Margit-

    SvarSlett
  7. De virkelig elsker hverandre. Nydelig bilde :-)

    SvarSlett
  8. Vilka sötisar, riktig ömhet och romantik;-)
    Ha en skön Alla Hjärtans Dag;-)

    SvarSlett
  9. Ja, dyr kan også kjærlighetens språk på sin måte!! Så herlig det må være å se de hestene sammen!

    Flott gave du fikk da!!

    SvarSlett
  10. Ååååå, så søte de var sammen! Herlig bilde! :0)

    SvarSlett
  11. Kjempefint bilde :-) Den koppen er perfekt, har en selv og den blir flittig brukt :-)

    SvarSlett
  12. Åååååh så fin bild av hästarna! De bildar ju faktiskt ett hjärta tillsammans...

    SvarSlett
  13. Hei, tusen takk for at du er med på gibort-lotteriet mitt! Det setter jeg pris på :-D
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett