mandag 21. februar 2011

Weeeeee vi vant !!!!!!

Har enda ikke landet helt etter mailen kom.
Og vil sansynligvis ikke tru helt på det heller får Tom og jeg sitter godt plassert på flyet.
For jeg vant.
Mitt bidrag til Vings konkuranse Drømmen om Hellas ble trekt ut som vinner.
Så i 22. Mai drar jeg og min kjære til Ilidi Rock Beack for en ukes opphold.
Kan dere tenke dere???
En hel uke bare han og jeg i et slikt paradis. For ei lita stund vil vi kunne være bare kjærester, uten andre å ta hensyn til.
Som jeg skrev i innlegget til konkurransen ville det ha vært den perfekte om så forsinka bryllupsgave til min kjære etter 15 års brullupsdag.
Tom var selvsagt den første jeg ringe etter jeg fikk mailen. Han som meg ble helt lamslått. Tenk vi vant !!! Vi har begge ordnet med at vi skal få fri den gjeldende uken. Så nå begynner nedtellingen.
Kan fortsatt ikke helt tru det....
Tenk vi vant !!!!!! 


12 kommentarer:

  1. Gratulerer, så stas.Kjempeflott å ha noe å glede seg til.Blir nok deilig med en uke bare dere to.Kos dere.

    SvarSlett
  2. Ååååå, så artig!
    Ønske dokker en FANTASTISK ferietur! Klem.

    SvarSlett
  3. SUUUUUUPERT!!!!!
    Dette har dokker virkelig fortjent
    Stoooor klæm fra søster :-)

    SvarSlett
  4. Anne Marie og Ola
    Gratulerer,det var fortjent.
    GOD REISE,KOS DERE.

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Kan tenke meg det var en hyggelig overraskelse å få ja! Håper dere får en skikkelig fin tur!

    SvarSlett
  6. Så morsomt! Gratulerer så mye! :)
    God tur!

    SvarSlett
  7. Du verden!
    Da blir det vel bilder i Se og Hør og greier.
    "Se bildene fra Siv og Tom sin kjærlighetsferie", "Vi går aldri TOM for kjærlighet", "Tom er min greske gud." osv...
    God tur, begge to!

    SvarSlett
  8. Heihei Siv:) Gratulerer så mye som vinner. Må inrømme at det er kjedelig å ikke vinne selv, men det trøster godt når du klarer å vise sånn glede ved bare å skrive det! Hehe, blir veldig glad av å lese innlegget:) Håper dere får en superknall tur! Nyt den:)
    Jeg har lagt en link til bloggen din, så mine kjente kan se hvem den heldige vinneren er. Håper det går greit. Igjen god tur, kos dere masse:)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for alle koselige kommentarer. Var utrulig mange verdige vinnere som hadde fortjent turen, så føles fortsatt ganske så utrulig ut. Men nå er papirene kommet som bekrefter flaksen vår :)
    Dnort - hehe som du vet trives den søster di best bakom kamera ikke fremfor, så skulle det blitt noen bilder hadde nok det kun blitt av min "greske gud"
    Stine - Tusen takk til deg og. Ja man er gjerne med for at man ønsker å vinne så da er det kjedelig når seieren går til noen andre. Håper det snart kommer flere muligheter for deg og glede foreldrene dine. De hadde og virkelig vært verdige vinnere. Og ja bare link i vei du :)

    SvarSlett