fredag 1. april 2011

1. April

Den store lure dagen.
Har mange gått på noen spøker ?
Syns det bestandig er spennende å se hva mediense finner på. Artiklene er som oftest så godt skrevet eller fortalt at du ikke ville ha vurdert sannhetsgraden om det ikke var for datoen. Jeg bare må skanne aviser og nettsider for å se hva de her funnet på i år. Harstad tidenede har i år historien om en som pga festspillende har blitt far til 3 barn, hver med to dagers mellomrom, med selvsagt 3 forskjellige damer. Kunne jo for all del ha skjedd, men :) Så er det historien til Nrk om Rybaks plagiat. Utrulig gøy å lese.
Ikke hadde jeg tenkt på det når jeg jublende fortalte gode venner og familie at jaaa nå har jeg ringt på hund. Mange som ikke vil tru det for de ser det O.o. Alle vet hvor mye jeg har savnet en hund etter at jeg var hos dyrelegen med Tiril, så etter deres mening ja da er vist dette den perfekte aprilsnarret. Men nei alle sammen jeg er ikke no flink med slikt lureri. Så bare vent og se.
Derimot er jeg nok ganske så lettlurt.
Så da minstemann ringte og spurte om jeg hadde glemt å stenge dørra før jeg dro hjemme fra, ja da kjente jeg panikken sige inn. Hva i alledager kunne ha skjedd, hvofor var dørra åpen ?? For jeg mente da virkelig den skulle være stengt. Riktignok kan jeg være litt av et rotehode men får da være måte på. Ble både lattermild og lettet da han inn i samtalen måtte minne meg på at "Mamma du vet det er 1. april i dag??"
Vurderte ikke et øyeblikk at gutten min prøvde å lure meg, enda han gjør det hvert eneste år :)
Enda er det et par timer igjen av årets 1. april. Så har du ikke fått lurt noen enda har du fortsatt litt tid :)
Ønsker dere alle en riktig god helg

1 kommentar:

  1. Du ser ut til å være like lettlurt som Julianne er og jeg var i samme alder.

    SvarSlett