fredag 1. april 2011

Helg snart

Ohhh jeg gleder meg virkelig til i morra !!!!
Rart hvordan ting kan bare plutselig skje. Og denne gangen var det min kjære som var den som startet ballen å rulle. Jeg må bare innrømme før dere leser videre at jeg er av de som trur at alt som skjer rundt oss skjer for en grunn. Også dette.
Bare en helt enkel link til en annonse på http://www.vol.no/. Og denne dama var forelsket. Ok man skal ikke ta slike valg ut fra bilder. Har lest mange eksperter uttale seg om akkurat det jeg har gjort denne gangen. Men men.
Hadde jo egentlig lovet meg selv at dette steget skulle jeg ikke ta før sommeren. Men sånn blir det ikke.
Har sittet og sett på linken Tom sente meg hver dag siden jeg fikk den nå, ja opp til flere ganger daglig. Og i går viste jeg den til guttene og fra dem var konklusjonen enstemmig.
I dag ringte jeg til ei koselig dame på Myre. Og yeah hun hadde en igjen. Ikke ikke bare det, men det var akkurat den jeg hadde foresket meg i. Tilfeldigheter? Nei, jeg har full tru på at dette var ment å være jeg :)
Ok, man skal ikke ta slike avgjørelser uten å ha vært og hilst på og sett. Men også der går jeg mot ekspertenes råd og trur ikke jeg kommer til å angre :)
Hils på Raya alle sammen



Faren er Gorden setter og moren er en salig blanding mellom labrador, breton, schäfer, husky og border collie. Kan være mange meninger om blandinger men jeg heller til den siden som bare har gode erfaringer med dem. Hvilken egenskaper som kommer til å være dominerende på Raia vil tiden vise. Men trur nok Gorden setteren kan ha litt dominans siden det er 50 % av den i henne.
Uansett.
Weeeee jeg gleder meg stor til å få en 4 beint i huset igjen !!!!!!!!!! 


2 kommentarer:

  1. Å,så fiiin liten Raya:)))) Hvalper er jo bare så flotte. Synd de vokser så fort.
    Eldste sønnen min har kjøpt ny hvalp nå,jeg har bilde i bloggen:)
    God helg,kos deg med ditt nye familiemedlem:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marianne. Var utrulig gøy å få henne hjem i eget hus. Hun er en solstråle som sjarmerer de fleste hun treffer på :)

    SvarSlett