søndag 10. juli 2011

På tide eller ...



Klokken er langt over legge tid for snille piker (joda vet det kan diskuteres om jeg kommer inn under den kategorien) og jeg burde vel egentlig ha funnet puta for lenge siden.  Men natta er lys og gradestokken varsler tropenatt her nord. Lysten til å sove den bort er rett og slett ikke til stede. Burde ha, skulle ha og vet jeg kommer til å angre i morgen. Men akkurat nå er det bare godt å sitte her aleine og se ut på den lyse himmelen mens radioen spiller den ene slageren etter den andre.
Vi har det no egentlig bra flott her i Nord Norge :)
Feriens første uke er snart over, ingen lange reiser er planlagt. Må vel egentlig si meg fornøyd når det kommer til farting så langt i år. Tilos, Stockholm og småturer rundt om her i nærheten :)

Skulle ha blogget litt om Tilos turen for lenge siden, er jo alt blitt over en mnd siden vi var avsted. Men det kommer snart. Lover !!! Kan bare si at det var en utrulig flott tur. Plassen passet meg og Tom utmerket. Fikk tatt masse bilder. Meeennnn de ligger enda på kamera, ledningen for å overføre til dataen er lagt på en lur pass. Ser farlig ut for at det må investeres i ny :)

Så kjære deg søss :)
Nei har ikke sluttet og blogge, snart veldig snart skal du få noe igjen for å komme innom flere ganger i uka for å se om det er noe nytt :)

Ønsker alle der ute har en flott sommer !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar