tirsdag 16. august 2011

Favoritt møbel

Hiver meg med på tirsdagstema denne uken.
Temaet er favoritt møbel



Stue bordet vårt er ikke av den største sorten, men så er ikke huset vårt så sort heller. Heller er det nok ikke av den vakre sorten. Men likevel er det nok min sin favoritt :)
Bordet har fulgt meg siden jeg begynte på høyskolen i Harstad i 2004. Første året ukependlet jeg til Harstad og bodde i et kollektiv. Når da rommet skulle innredes ønsket jeg at det skulle være mest mulig hensiktmessig til både studie, avslapping, soving osv. Derfor ønsket jeg et bord jeg kunne gjøre veldig lite så det kunne puttes til side om det behøvdes, men samtidig kunne være stort nok til å ha forskjelligt på. Bordet var akkurat hva jeg ønsket og må innrømme at jeg nesten hadde gitt opp da jeg fant det. Det at det er hjul under fotene gjør det utrulig lettvindt å flytte rundt som en ønsker, alle 4 sidene har klaffer som kan legges ned, og under er det ei hylle en kan ha den gode boken eller annet liggende :)

Flere bidrag til tirsdagstema finnes her :)

1 kommentar: