fredag 5. august 2011

Himmelsk uke 31


Mitt bilde på himmelsk i dag er fra litt tidligere denne sommeren.
Som kanskje en eller annen av dere som har vært innom før har fått med seg elsker jeg magien og dramatikken skyene skaper på et bilde.
For dere som er kjent i Harstad området er bildet tatt på fergen mellom Stornes og Grytøya, så vi ser litt av begge plassene, Elgen som ligger i bakgrunnen og så fjellene på Andøya aller lengst unna :)

Flere bidrag til Himmelsk finner dere her inne hos Petunia

Ha en hærlig helg allesammen !!!!

8 kommentarer:

  1. Kjempefint himmelsk bilde!:) Ønsker deg en kjempefin fredag og en god helg!:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bilde med spennende fjell og mystiske skyer. Jeg er også veldig glad i sånt.
    Ha ei fin-fin helg!

    SvarSlett
  3. Ja, virkelig dramatisk bilde! :)
    Flott!
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Dramatisk, men litt vart på samme tid. Synes jeg.

    SvarSlett
  5. Jeg fascineres også over dramatikken skyer skaper på himmelen og synes du har fanget dette veldig godt i dette bildet. Følelsen av å bli sugd innover er overveldende!

    SvarSlett
  6. Jag älskar dramatiska bilder!

    SvarSlett