lørdag 13. august 2011

Hærlige lørdag

Da var nok en lørdag på hell.
I Harstad har vi vært velsignet med et nydelige vær, så guttene har tilbrakt mesteparten av tiden ute.
For endelig har de fått ei ny trampoline, den trengte plass i settes opp, monteres for ikke å snakke om prøves :)

Mens Tom og jeg har hatt litt å henge fingrene i inne.
Hadde jo invitert til et lite selskap på ettermiddagen/kveldinga for å feire at Ole Martin har blitt 18. Joda ble det i Juni, men når gutten er borte på dagen og ikke kommer på besøk hjem før på sein sommeren så blir det no slikt.
Føles litt merkelig at gutten min er blitt så stor. Tenk vi har voksne barn O.o



Skal man ha selskap må en jo ha kaker og denne gangen serverte vi
Gina kaka (sjokolade skuffekake, oppskrifta kommer en annen gang),



eplekake (også denne oppskrifta en annen gang)



og sist men ikke minst Oreo kake.



For denne kaken har jeg brukt denne oppskriften fra det søte liv. Men har litt mer kjeks i bunden og bytter ut Philidelpia naturel men Philidelpia Aprikos. Det synes jeg gjør kaken litt mer frisk og mindre søt. Har heller ikke riktig så mye oreo kjekts inne i kaken som det henvises til i oppskriften. Hos oss får denne kaken bestandig bein å gå på. Ikke ofte den varer så lenge som et døgn en gang :)



Det er bestandig kjempe koselig når venner og familie kommer på besøk, og slik var det nå og. Ole Martin var kjempe glad for alle pengene han fikk, de kommer alle til å gå inn på BSU. Investering i fremtiden, Han er flink slik :)



Har hatt litt annet og gjøre på og denne lørdagen. Tom hadde klart og skaffe meg en god del bringebær og det måtte jo tas vare på. Ble en del syltetøy. Noe fikk være med nordover med min venninne Lena, men mesteparten havnet i fryseren klar til å nytes til vinteren :)


Så får vi bare håpe på at morra dagan blir like fin.

Ønsker dere alle en flott lørdags kveld !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar